5 cech dobrej strony internetowej dla firmy

Nowoczesna strona www dla firmy

Obecnie trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie firmy bez posiadania strony internetowej, która celnie realizuje potrzeby odwiedzających ją użytkowników. Odpowiedzmy sobie zatem na pytanie: czym powinna się wyróżniać i jakie są cechy dobrej strony internetowej dla firmy?

Każdego dnia setki użytkowników szukają produktów oraz usług takich jak Twoje. Jednocześnie w internecie istnieje wiele firm świadczących podobne usługi lub oferujących swoje produkty. W tym artykule wyróżnię cechy szczególne nowoczesnych witryn, które wzbudzają większe zaufanie użytkowników i przyciągają zainteresowanie szerszego grona odbiorców naszej oferty.

Spis treści

  1. Koncentracja przekazu na odbiorcy i jego oczekiwaniach
  2. Dopracowana i atrakcyjna wizualnie szata graficzna
  3. Wiarygodność oferty
  4. Bezpieczeństwo
  5. Aktualizacja, obsługa i kontakt z klientem

1

Koncentracja przekazu na odbiorcy i jego oczekiwaniach

Pierwszą z podstawowych cechy dobrej strony internetowej jest zdefiniowanie jej przekazu. Pracę nad stroną www zatem powinniśmy poprzedzić analizą i odpowiedzą na pytanie: Jak nasza oferta może zaspokoić określone oczekiwania użytkowników?

W ten sposób tworząc przekaz oferty koncentrujemy się na potrzebach i problemach internautów, na które mamy rozwiązanie.

Wir codziennych obowiązków sprawia, że każdy gdzieś się spieszy. Nie inaczej dobywa się to w internecie. Mało tego w smartfonie, bo właśnie na nim obecnie najczęściej przeglądamy internet zazwyczaj posiadamy wiele aplikacji, które mogą rozpraszać naszą uwagę. Często pobieżnie skanujemy treści w poszukiwaniu tych istotnych dla nas. Dlatego pamiętajmy, aby konkretnie i zwięźle zaprezentować korzyści w celu przekonania użytkownika do skorzystania z naszej oferty. Treści powinny zawierać słowa kluczowe naturalnie wplecione w opis oferty. Frazy kluczowe, to również istotny czynnik wpływający na SEO, które w efekcie przekłada się na zajmowanie pozycji strony w wynikach wyszukiwania Google.

2

Dopracowana i atrakcyjna wizualnie szata graficzna

Nie jest niczym nowym że to, co atrakcyjne częściej przyciąga naszą uwagę. Tak działa natura ludzka, dlatego czemu tak naprawdę nie skorzystać z tej wiedzy tworząc stronę www? W tym miejscu musimy postawić na unikalność i spójność marki (kolorystyka, logo, fonty). Warto wspomnieć o wysokiej jakości zdjęciach, filmach, infografikach, bo to właśnie te elementy w pierwszej kolejności przykuwają uwagę odbiorców. Natomiast szata graficzna strony powinna być dopełnieniem i zachować balans pomiędzy szeroko pojętym wyglądem projektu, a warstwą merytoryczną witryny. Całość musi dobrze prezentować się zarówno na monitorze jak i ekranie smartfona. Oczywiście nie możemy zapomnieć o kwestiach technicznych i wykonaniu całej strony, ale tym już zajmą się specjaliści.

3

Wiarygodność oferty

  • Opisz swoją ofertę stosując język korzyści i skoncentruj się na konkretach.
  • Pamiętaj, aby opis był unikalny, bo poza użytkownikami również wyszukiwarka Google takie docenia.
  • Zadbajmy o pozytywny przekaz.
  • Nie koniecznie dobrym posunięciem będzie stosowanie słów, które niewiele wnoszą do tematu np. „najlepszy”, „profesjonalny” – czyli tak naprawdę jaki?
  • Na pewno masz zadowolonych klientów, którzy skorzystali z Twojej oferty, dlatego pochwal się ich opiniami lub referencjami.
  • Ułatwmy użytkownikom kontakt z nami za pomocą przycisku z wezwaniem do działania – CTA, np. „Skontaktuj się z nami”, „Kup teraz”, „Zapisz się na newsletter”.

4

Bezpieczeństwo

Internauci są coraz bardziej zwracają uwagę na bezpieczeństwo w sieci. Dlatego każda domena powinna być zabezpieczona Certyfikatem SSL, który to odpowiada za poufność danych np. podczas gdy użytkownik korzysta z formularza kontaktowego, albo formularza logowania. Jeśli strona nie posiada certyfikatu SSL, to w przeglądarce pojawia się informacja, że połączenie nie jest bezpieczne. Przez to możesz stracić wielu klientów, którzy nie mając zaufania po prostu nie wejdą na Twoją stronę.

Nie zapomnij o regulaminie i polityce prywatności, w których określisz warunki współpracy z tobą.

Na koniec zadbajmy o odpowiedni hosting. Będziesz mógł zautomatyzować tworzenie kopii zapasowych i swobodnie zarządzać danymi. Poza tym szybki serwer umożliwi wczytywanie zawartości strony www do minimum.

5

Aktualizacja, obsługa i kontakt z klientem

Po latach pracy z klientami dobrze wiemy, jak istotne jest zapewnienie wsparcia na każdym etapie funkcjonowania strony internetowej. Zaczynając od początku chętnie spotykamy się lub dyskutujemy telefonicznie ustalając najbardziej korzystne rozwiązania dla naszych klientów. Tak naprawdę każdy klient to nowa historia i potrzeby, które omawiamy i dobieramy rozwiązania spełniające Państwa oczekiwania.

Nie musisz znać się na kwestiach technicznych dotyczących obsługi strony. Po wykonanej realizacji instruujemy klientów w zakresie zarządzania i prowadzenia witryny www. Wiemy również jak ważne jest bezproblemowe działanie każdego serwisu, dlatego jesteśmy do dyspozycji na każdym etapie jego funkcjonowania.

Witryna stworzona w oparciu o cechy dobrej strony internetowej będzie budować wiarygodność w czach klientów. Ponadto dopracowana strona sprawi, że wyślesz czytelny sygnał, że tak jak dbasz o swój wizerunek zadbasz również o każdego z twoich nowych klientów.

Strona internetowa dla firmy Kraków

… i okolice, a także dla wszystkich zainteresowanych naszą ofertą przygotowania dobrej strony internetowej dla firmy.

Obsługujemy klientów z całej Polski. Cenimy także kontakt po sąsiedzku, dlatego chętnie spotykamy się i tworzymy strony www dla naszych klientów z Krakowa, Myślenic i wszystkich innych okolicznych miejscowości.

Nie znasz się na tym? Oczekujesz usług oraz fachowej obsługi z pełnym poświęceniem? Stworzymy dla Ciebie stronę www z uwzględnieniem wyżej wymienionych standardów. Jeśli chcesz porozmawiać o Twoim nowym projekcie chętnie opowiemy o naszych propozycjach jego realizacji. Zapraszam do kontaktu po więcej szczegółów. Przeanalizujemy potrzeby i przygotujemy rozwiązanie, które wyróżni Twoją firmę w internecie.